Test – afla care iti este nivelul de auto-motivare

Secretul reusitei consta in a te auto-motiva sau a gasi motivatii in cele mai comune ipostaze ale jobului tau. Motivatia este forta care te face sa mergi inainte si sa te dezvolti. Afla ce putere de auto-motivare ai, cu urmatorul test.

Test de auto-motivare

Publicat în Teste. Etichete: , , . 1 Comment »

Un răspuns to “Test – afla care iti este nivelul de auto-motivare”

  1. GABITZA4 Says:

    am nevoie de un test prin care sa identific motivele invatarii laadolescentii, m-am gandit la S.M.P dar nu l-am gasit. daca il aveti va rog trmiteti mi-l si mie, sau daca credeti ca em nevoie de un alt test recomandati mi-l.
    multumesc mult

    P.S. AM NEVOIE DE ACEST CHESTIONAR PENTRU LICENTA- IN SCOP DE CERCETARE DIDACTICA.


Lasă un răspuns

