Orice CV are nevoie de o scrisoare de intentie

Orice scrisoare de intentie apartine procesului de cautare a unui job si reprezinta, de asemenea, un instrument de relationare cu reprezentatul companiei. Aceasta ofera candidatului oportunitatea de a face o introducere, de a-si manifesta interesul atat pentru jobul vacant, cat si pentru companie, precum si de a atrage atentia angajatorului asupra abilitatilor si calificarilor detaliate in CV.

In plus, o scrisoare de intentie reprezinta o ocazie de a alege si de a atrage atentia exact asupra acelor calitati insiruite in CV-ul tau care te fac potrivit si pentru care meriti jobul respectiv.

Model de scrisoare de intentie

Nume candidat, Nume companie,
Bucuresti, str…, nr… Bucuresti, str…., nr….
10.03.2008

In atentia departamentului Resurse UmaneStimata/te Doamna/Domn,

Ma adresez dumneavoastra cu intentia de a-mi manifesta interesul pentru postul de ”…junior” postat de compania dvs. pe site-ul Myjob. Am absolvit/sunt student la Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti si consider ca am acumulat multe cunostinte teoretice potrivite pentru acest post vacant, avand astfel oportunitatea de a incepe o cariera in domeniu.

Sunt o persoana dinamica, cu aptitudini foarte bune de comunicare, dobandite in experienta mea din cadrul diverselor asociatii studentesi, responsabila, hotarata, interesata in perfectionarea profesionala in domeniul dreptului.
Mi-as dori sa am sansa de a lucra alaturi de dumneavoastra unde as putea sa-mi pun in evidenta capacitatile intelectuale si experienta acumulata (conform CV anexat) pentru a indeplini sarcinile si scopurile companiei cat si pentru dezvoltarea carierei mele.

Atasat acestei scrisori va transmit CV-ul meu si, in speranta ca v-am convins in privinta calificarilor mele, astept cu interes o intalnire in care sa pot detalia si alte aspecte ale abilitatilor mele. Imi manifest un deosebit interes pentru a discuta cu dumneavoastra.
Cu respect,

Nume candidat

Intr-o scrisoare de intentie sunt suficiente 3-4 paragrafe, care sa contina:
1. Legatura cu jobul vizat – explica cum si de unde ai aflat de post si manifesta-ti interesul pentru oferta de munca.
2. Motivul pentru care te-ar angaja – analizeaza care e punctul tau forte! Unde ai mai lucrat ceva asemanator? Ce poti sa faci pentru ei? Care sunt problemele pe care poti sa le rezolvi?
3. Motivatia ta de a munci – de ce vrei sa muncesti la ei! De ce iti place domeniu si mai ales de ce ei si nu altii.
4. Pasul urmator – incheie cu ceea ce astepti: stabilirea unui interviu de angajare.

Citeste mai multe pe www.myjob.ro.

Publicat în CV-ul si scrisoarea de intentie. Etichete: , , , , , , , , . Comentarii închise la Orice CV are nevoie de o scrisoare de intentie
