Interviul de angajare, raspunsuri si ponturi (II)

Exista anumite intrebari cheie la un interviu de angajare in urma carora recrutorul decide sa iti ofere sau nu jobul. Pentru a fi pregatit iti oferim mai jos raspunsul ideal si raspunsul gresit in cazul mai multor intrebari tipice unui interviu de angajare si ponturi pentru a iti ghida atitudinea in fata angajatorului.

4. Descrie-mi o perioada in care ai simtit presiune la job

Raspuns optim la un interviu de angajare: Atmosfera la job de customer service implica intotdeauna presiune din cauza volumului mare de telefoane si de munca, implicit, insa imi place acest lucru. Prefer sa fiu ocupat decat sa nu am de lucru si imi plac provocarile in ceea ce priveste atingerea obiectivelor de business.

Raspuns gresit la un interviu de angajare: Aceasta este o intrebare buna la un interviu de angajare. Presiunea la job este unul dintre motivele care ma determina sa plec. Stiti cum se intampla, telefonul suna incontinuu, oamenii doresc mereu cate ceva si nu se gandesc la mine si la ce am de facut. Doresc un job la care sa am timp sa ma gandesc si sa nu fiu mereu solicitat.

Ponturi:

  • da un exemplu in care ai reusit sa iesi cu bine dintr-o situatie dificila;
  • subliniaza ceea ce ai facut si aptitudinile pe care le-ai utilizat pentru depasirea situatiei presante.

Citeste mai multe intrebari si raspunsuri la un interviu de angajare.

Publicat în Interviul de angajare. Comentarii închise la Interviul de angajare, raspunsuri si ponturi (II)
