Scrisoare de intentie in limba engleza

Fie ca trimiti CV-ul la un anunt pentru un job intr-o multinationala, pentru o companie cu patronat strain sau pentru unul dintre locurile de munca in strainatate, trebuie sa ai la indemana o scrisoare de intentie in limba engleza pentru a-ti maximiza sansele de a fi chemat la un interviu de angajare. Iti oferim mai jos patru modele de scrisoare de intentie in limba engleza.

  • Primul model de scrisoare de intentie in limba engleza

The Human Resources Department,

Dear Ms./Dear Mr,

I am sending you this letter as a response to your…………….job ad, posted by your company on http://www.myjob.ro.

I take great interest in this job offer because my academic and professional experience match a career in this particular area. I graduated from…………….and I have a…………-year(e.g. a 3-year experience) experience in fields like………….

In the resume attached to this letter, I‘ve written about my professional achievements and I have also named my results in the …… field. Previous experience speaks for itself about my career objectives, moreover, the …….field has been my favorite throughout the academic  years.

Citeste mai multe despre modele de scrisoare de intentie in limba engleza.

Publicat în CV-ul si scrisoarea de intentie. Comentarii închise la Scrisoare de intentie in limba engleza
