Interviul de angajare, raspunsuri si ponturi (I)

Pentru a-ti face o imagine cat mai clara cu privire la interviul de angajare si pentru a fi pregatit in vedere obtinerii tuturor locurilor de munca dorite, iti oferim mai jos cateva exemple de raspunsuri la intrebarile tipice ale unui angajator. Comparativ, exemplificam atat raspunsul ideal, cat si un raspuns nerecomandat, pentru a sti sigur cum sa te prezinti la interviul de angajare.

1. Povesteste-mi despre tine

Raspuns optim la interviul de angajare: In ultimii doi ani am lucrat la compania X ca project manager, dupa cum puteti vedea si din CV-ul meu, in departamentul de achizitii. Inainte am avut responsabilitati in dezvoltarea de vanzari, marketing si distributie. Sunt o persoana muncitoare si serioasa, deschisa la a invata lucruri noi si sociabila, cu care se poate lucra usor. Am 35 de ani si locuiesc in orasul X cu sotul/sotia si doi copii.

Raspuns gresit la interviul de angajare: Am 35 de ani, sunt casatorit si am doi copii, Ana si Tudor. Locuiesc in orasul X, foarte aproape de parintii mei. Cand am terminat facultatea am facut voluntariat la o asociatie pentru protectia animalelor. Intrucat voiam sa imi intemeiez o familie am decis sa imi caut un job platit. Din fericire, aveam un prieten care lucra intr-o companie cu locuri de munca disponibile si astfel m-am angajat acolo…

Ponturi

  • foloseste-te de punctele pe care le-ai completat la sectiunea de profil;
  • fii scurt – 30 – 45 de secunde;
  • prima impresie conteaza, asa ca la interviul de angajare da informatiile pe care ai vrea ca recrutorul sa le stie despre tine;

Citeste mai multe ponturi despre interviul de angajare.

Publicat în Interviul de angajare. Comentarii închise la Interviul de angajare, raspunsuri si ponturi (I)
