Intrebari si raspunsuri la interviul de angajare

Candidatii sunt preocupati adesea ca nu vor sti sa dea cel mai potrivit raspuns intrebarilor din timpul interviului. Nu e vorba de intrebarile privind domeniul de lucru, competentele sau planurile tale de viitor. Este vorba despre intrebari incuietoare menite sa puna candidatul in incurcatura.
Alegeti raspunsurile care vi se potrivesc!

1. Care este cea mai mare slabiciune a ta?
-”Nu am inclinatii tehnice. Daca se defecteaza calculatorul prefer mai degraba sa chem pe cineva de la departamentul de IT, decat sa incerc sa-l repar eu.”
-”Sunt dependent de munca, motiv pentru care viata mea personala a avut de suferit in trecut.”
-”Ma intereseaza ca fiecare amanunt sa iasa bine. Sunt perfectionist.”
-”Nu am defecte mari. In principiu nu repet aceeasi greseala de doua ori, pentru ca mi-am facut un obicei din a invata din fiecare experienta.”

2. Cat castigai la fostul job?
– Spui adevarul;
– Spui ca aveai cam cat se castiga in general in domeniu;
– Mentionezi ca se considera secret de serviciu, dar ii intrebi cat ofera ei.

Afla cum sa raspunzi la alte intrebari incuietoare la interviu.

Publicat în Interviul de angajare. Comentarii închise la Intrebari si raspunsuri la interviul de angajare
