Codul bunelor maniere la locul de munca

Exista reguli nescrise ale unei bune conduite la locul de munca. Chiar daca nu sunt mentionate in Regulamentul de Ordine Interioara sau in fisa postului, orice incalcare a lor iti poate prejudicia atat imaginea cat si cursul carierei. Desi s-ar putea sa nu ti se atraga atentia, fiecare abatere va fi luata in calcul. Cum nimeni nu-si doreste colegi necivilizati, tine cont de urmatoarele reguli:

Nu-ti baga nasul in hartiile altcuiva! Nici tie nu ti-ar conveni sa-ti rasfoiasca altcineva ”hartiile” la care lucrezi. Iar a citi corespondenta alcuiva este strict interzis (prin lege!). De asemenea evita sa deschizi publicatiile venite pe numele altcuiva. Daca doresti sa citesti un anume articol poti sa imprumuti revista respectiva dupa ce ajunge la destinatar.

Citeste despre alte reguli la locul de munca

Anunțuri
Publicat în Angajat vs Angajator. Comentarii închise la Codul bunelor maniere la locul de munca
%d blogeri au apreciat asta: